Wycieczki

Wycieczka do Krakowa

24 czerwca br. uczniowie z klasy I D oraz III D wyruszyli na trzydniową wycieczkę do Krakowa. Już pierwszy dzień był bardzo intensywny. Mieliśmy okazję zobaczyć Zamek na Pieskowej Skale, Maczugę Herkulesa, a także przespacerować się po najmniejszym w Polsce, ale jakże urokliwym Ojcowskim Parku Narodowym.

Wycieczka Kaszuby Trójmiasto Malbork kl 1A, 1B, 3B i 3C

17 czerwca br. o godz. 6:00 wyruszyliśmy na trzydniową wycieczkę nad morze. Pierwszym miejscem, które mieliśmy do zwiedzenia był zamek w Malborku. Przewodnik oprowadził nas po zamku, opowiadając o wszystkich jego tajemnicach. Następnie udaliśmy się do miejsca noclegu w Mikoszewie. Kolejny dzień zapowiadał się wspaniale. Pierwszym miejscem, które mieliśmy odwiedzić była Gdynia, w której zostaliśmy oprowadzeni  po statku "Dar Pomorza".  Następnie udaliśmy się do Sopotu, gdzie spacerowaliśmy po molo. Kolejnym punktem wycieczki był Gdańsk.

Wycieczka - Beskid Żywiecki kl 2B i 2C

Od 15 do 19 maja uczniowie klas IIc i IIb brali udział w wycieczce szkolnej -  Beskid Żywiecki. Nocowali w Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Rajczy – Nickulinie. To Schronisko Młodzieżowe położone jest w atrakcyjnym krajobrazowo i cennym przyrodniczo terenie. Uczniowie mieli okazję odbyć  ciekawą górską wycieczkę czarnym szlakiem na Halę Rysianka , do schroniska PTTK na Hali Lipowskiej.

Wycieczka do Trójmiasta kl 2D i 1C

10 maja 2017 roku rozpoczęła się trzydniowa wycieczka do Trójmiasta. Wyjazd składał się z bardzo ciekawego i bogatego programu. Ekipa wycieczkowa składająca się z klasy 2D i 1C, sądząc po wrażeniach i podekscytowaniu w trakcie powrotu do domu, bawiła się przednio!

W pierwszy dzień wycieczki zwiedzaliśmy Sopot i Gdańsk. Piękny widok ukazujący się na molo w Sopocie, zapierał dech w piersiach. Selfie nie było końca ;). W Gdańsku mieliśmy okazję zobaczyć piękny Kościół Mariacki oraz przejść się ulicą Długą.

„Nasze warszawskie spotkanie z Szekspirem”

10 marca na pewno na długo zapadnie w pamięci uczniów klas 1d oraz 2d. Tego dnia odbyła się wycieczka do stolicy.